090414

Idag blir det ultimate med folk, vet inte riktigt vilka men jag vet däremot att jag kommer vara sämst, jag kan inte ultimate ju :o Hoppas att vi kör utan regler för annars kommer jag ju vara tvungen att lära mig dom också, hårt liv...

tomorrow is the day kan jag ju bara inforemera alla om, säger ni inte grattis så blir jag arg och kommer och spränger sönder era brevlådor :O

måste ju avsluta med ett citat, eller vad det är, som jag faktiskt tycker är roooligt(a)
sex is when a guy sticks his location in a girls destination to increase population for the next generation. Did you get my explanation or do you need a demonstration? HAHAHAHA, den ÄR faktiskt rolig(a)


over and out x

Kommentarer
Postat av: Jacob

Jag ska vara med ;)

2009-04-14 @ 12:16:27
Postat av: Anonym

din buse till kamera "man" - video på blogg (y)

2009-04-16 @ 15:22:48
URL: http://tayshert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0