090421

Jag ligger efter i skolan, jätte mycket :| skulle egentligen plugga som bara den just nu men jag orkar inte, haha, det är ju jobbigt och jag tycker det finns så mycker roligare saker att göra.

Hade i alla fall prov idag med a-matten, jag hatar när de ska ha fyra frågor och typ två timmar på sig att lösa dem för då måste man jämt göra så långa uträkningar och skriva motivering och jag vet inte allt vad det var, det var dryyygt i alla fall men kändes ändå ganska okej, jag menar jag är ju lite utav ett geni så jag klarade det säkert galant, haha ;D

Just nu är jag förresten ganska trött, jag är trött nästan jämt nu har jag märkt, utom när jag ska sova, skumt typ? i skolan får jag ryck också utav att vara övertrött, förlåt för alla jag är dryg emot, ni får helt enkelt leva med det :)

glad är jag också just nu, det é nice :)

pusssss
                                                                                                                                                                                       <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0