boys will be boys(n)

som ni kanske ser på rubriken så håller jag med syster till hundra!

är det inte underbart när man planerat och massa och så blir det bara skit av alltihop! fan fan fan fan jag håller på att få damp just nu och det suger något förbannat jävla mycket! Ialf stort tack och massa pussar till Hildis för att du är så underbar och får mig att skratta och må bättre oavsett vad :***

En glad nyhet från igår är i alla fall att jag ska till stockholm med alexis babe 16-17 april, h-ä-r-l-i-g-t! Ska bli riktigt skönt att slippa molkom faktiskt :) och det bästa med hela lovet är ju såklart att jag och syster fyller år, wieho;d

puss på er och sprid gärna lite glädje och lycka till mig för det kan jag behöva just nu


Kommentarer
Postat av: hilda

det vet du, forever never end! :**

2009-04-13 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0