host*

Jag känner att jag följer trenden här i Molkom, jag har nämnligen blivit sjuk, grattis ida! Argh kul att jag lyckas pricka in det lagom till Mora och allt, men jag säger som min kära vän alexandra sa "Jag ska fan med ändå!" FÖR DET SKA JAG!
Men eftersom jag planerar att knarka te och halstabletter så kanske jag blir frisk till fredag ändå, look on the brightside of life liksom.

Lyssnar på massa Hey Monday låtar nu också, elin du skulle fått en puss som tack om jag inte var förkyld, hah.

Imorgon är det NP i matematik så jag hoppas att alla gullungar kan allt nu, jag kan det i alla fall inte men jag har lärt mig att det inte hjälper att plugga eftersom ändå inget fastnar när jag är hemma och pluggar.

Jaja, skicka typ ett sms eller slå en pling så skulle jag bli lycklig, typ, och vem vill inte att jag ska vara lycklig liksom?! haha!

buds over studs ;* (ja jag tycker oth är ganska coolt)


Kommentarer
Postat av: johaanna

One Tree Hill är bäst

2009-04-23 @ 15:39:43
URL: http://innnebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0