MORA

I feel so untouched and I want you so much,
That I just can't resist you, it's enough to say that I miss you

- så sant

Ja snart drar man till Mora då, kommer bli riktigt kul skulle jag tro men saken är den att jag kommer ta med mig överdrivet mycket saker, som jag alltid gör, och det kommer resultera i att jag kommer få gå med världens tyngsta packning ner till samlingen, heja -.-

Och det här med att veta vad man ska packa är det bara jag som får typ ångest? haha eller ångest kanske är fel ord men jag tycker verkligen att det är jättesvårt att packa och få med rätt saker eller att jag typ ska ha med för lite pengar och ja allt sånt där.

Ska bli riktigt kul i Mora i alla fall men gissa vad min bror har gjort?! han har tagit med kameran till Uppsala, tack för den älskade Gustav! Okej han har väl lika mycket rätt till den kameran som jag men liksom, jag behöver den mer än han (a)

FÖRRESTEN SÅ ÄR MIN SYSTER BABE MED BRUNA LINSER! wow, me likey killar ännu mer likey, haha :)

förresten så kan ni ju ringa/smsa under cupen. För vem uppsakttar inte ett telefonsmatal här och där? :)

kyss och smek livet är en lek :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0