090428

Åh våren är här för att stanna! Eller ja, stanna hoppas jag väl inte men för att utvecklas till sommar ialf.
Har ni sett att träden knoppar (jag vet inte om man ens kan säga så men spela roll) jag gillar det i alla fall för vet ni vad? När jag går hem från skolan så har jag, som ni kanske vet, en nerförsbacke de sista metrarna till huset och när det är riktigt fint väder ute är det sjukt fint där med de röda husen, den blå himlen och de gröna träden och när det är så fint tänker jag bara att "molkom är ganska bra ibland, bra och väldigt fint." :) Och jag är då inte den som slänger runt komplimanger om Molkom, nej jag är då inte den, haha.

För övrigt så är jag hemma och är sjuk idag, det var en tuff helg i Mora speciellt i och med att jag var förkyld redan då, haha.
Fick gå hem från skolan igår för att jag kände mig så konstig och frånvarande, helt äckligt febrig kände jag mig. När jag har feber är jag cp, blir helt slut i huvudet men kroppen blir stark (iaf i början). När jag skulle cykla upp för alla dryga backar hem från skolan så gick det lekande lätt och jag behövde knappt anstränga mig, fast det kändes samtidigt som jag brann, cp var det ialf ;s

Som sagt hemma från skolan idag och då missade jag alltså muntliga engelska np och no provet, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det faktiskt... Missade också en viktigt matte lektion som skulle förbereda oss inför np i a-matte. Det vet jag däremot vad jag ska tycka om; DET SUGER! Jag ligger redan för mycket efter men orka gå runt i stan med feber, nej tack då är jag hellre hemma framför tv;n och myser i min feta, men ack så sköna, tröja :)

Det blev ett riktigt långt inlägg det här och jag har knappt nämnt något om mora men vet ni vad? jag kommer skriva ännu ett långt inlägg senare för att beätta för er om Mora, haha, jag vet att ni älskar't så ni behöver inte ljuga ;)

en stor fet puss i pannan, hähä ;*

 summertime and the livning is easy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0