,

VÅREN ÄR HÄR! åhjaa det är något så sjukt härligt så jag vet inte vad :)
sitter just nu nyduschad och härlig och beklagar mig över att jag inte lyckas få till designen på bloggen, det är ett hårt liv jag har må jag säga...
men förlåt förlåt ialf för att designen ska fixa till den någon dag när jag har tid och lust!

Sitter och skriver med min coole halvnorske kompis henrik just nu, sjukt duktigt på att sjunga och spela gitarr den pysen :O Ska ju skapa karriär med han då; jag skriver låtarna och han sjunger och spelar dem(Y) på så sätt blir jga rik och om den planen inte ksulle funka har jag ju min reserv plan; GIFTA MIG RIKT!  kom inte och påstå att jag inte planerar inför framtiden för det gör jag minsann, haha.

ska kila ner i sängen nu jag, har kommit fram till att jag älskar min säng mega mycket, det bästa i mitt rum efter endel tavlor, puss på't (y)

någon som börjar få kalla fötter förresten?;s 

puss på att vara lycklig (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0