valborg(y)

Idag är det då valborg, som att någon missat det, och då blir det att dra till Alexi och fira henne eftersom hon faktiskt fyllde år igår, sedan blir det att dra till Thimmie och sova där!

Var inne i stan förut också, kom in vid tio över fyra och vet ni vad? ALLA AFFÄRER STÄNGDE 16.00! besvikelsen var stor och jag fick åka hem utan kläder och utan glasögon, heja. Jag och Anna satte oss ialf vid några bänkar och sedan kom caroline och gjorde oss sällskap, mycket trevligt tycker jag :) och sedan kom även en alkis tant haha, hon var ju, hrm, söt. Jag var världens snällaste och ringde till hennes alkis vän med min mobil, jag vet jag vet jag är aldelles för snäll, haha!

Men nu så blir det duschen som gäller för min del och försöka hitta några kläder att ha på mig, aargh jag har ett äkta i-lands problem känner jag; vad ska man ha på sig?! jaja, hårt liv.

puss


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack tack ;)



& du är också fiin :)



ha det bra =)

2009-05-03 @ 17:14:14
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0