090804

Ibland känns det som att livet är en enda lång suck.    jag vet inte varför men allt känns piss nu. alexandra lundh och hilda englund, mina bäbisar, flytttar snart till hagfors.. blääää! molkom forever vet ni väl!?:(

och så vill jag ha pojkvän, jag vill vara kär, jag vill sväva bland molnen och må så sjukt underbart man gör när man är lycklig och kär. bläääää! mår illa av mig själv man behöver inte pojkvän för att må bra, man klarar sig bra med kompisar, det har jag alltid gjort! men jag VILL ha pojkvän.. någon att kalla min, åååh det är ju så sött!
haha nej skärp till dig nu ida, var inte en sån fjant, det är ganska bra som det är nu med :)
fast det kan iofs bli bättre.. HAHAHA jag dör, jag får ge mig nu, jag har ett bra liv:)


Kommentarer
Postat av: R

Jag känner likadant.. :(

2009-08-05 @ 13:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0