090803

Nu var det några dagar sen jag skrev i bloggen så tänkte uppdatera er lite smått nu när jag väl skriver :)

På torsdag drog jag och Johanna in till Karlstad, där köpte vi bl.a. kläder inför maskeraden på lördag och present till Lina, mycket bra dag med en mycket bra person!

copyright ida


På fredagen drog jag med Hilda och Therese till Sunne för att fira Jerry som fyllde 20 år, hade det jätte trevligt där men önskar att jag hade gjort endel andra val men som sagt gjort är gjort och man lär sig av sina misstag!



På lördag så var det fest hos Lina, det var bra för det mesta tyvärr blev det endel tårar under kvällen och det är ju aldrig något bra men jag tycker ändå att det i det hela var en lyckad kväll! För övrigt så är vi världens bästa tjejgäng och tycker det är synd att min kära syster inte är med på kortet eftersom hon var bortrest under hela helgen, snyft. Eller okej jag saknade henne inte så mycket med tanke på att jag knappt var hemma något själv, haha.

copyright ida

Söndagen spenderades till mestadels tillsammans med Miriam som sov hos mig lördag-söndag vi vandrade omkring
i Molkom och kollade på herrarnas fotbolls macth som jag tror att de vann med 4-2?:)





Och idag ska jag mysa med Johanna, min plutti det! Fast just nu ska jag göra mig en macka och sedan gå till sängen och sova, i min säng som är världens bästa!

kyss och smek livet é en lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0