090806

Jag borde egentligen ha lagt mig för längesen nu men jag fastnade framför datorn. Jag har läst igenom bloggen som Therese Rojos vänner gjorde till hennes minne och alltså jag började gråta, det är så himla sorgligt! Och jag kan inte hjälpa att tänka på att "tänk om någon i vårat tjejgäng skulle dö, hur skulle vi då klara oss..?" Allt och jag menar verkligen ALLT skulle kännas piss då för flicker ni får mig att må bra! suck nu ska jag sluta tänka deppigt ni lever allihop och jag älskar er:)

Herregud jag borde verkligen sova nu, eller dejta kudden som man också kan säga haha. Fast jag orkar inte, åt en supergod tekaka som mami bakat helt själv här hemma, mums! hela det här inlägget känns väldigt osammanhängande men skriver bara som det pluppar upp i huvudet på mig, lär er leva med det.

Fredag vill jag ha också, hoppas på det bästa!

kyss och smek livet é en lek


Kommentarer
Postat av: ethimfors

jag är glad att jag har er flickor :)<3

2009-08-06 @ 17:14:13
URL: http://ethimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0