090807

Klockan sju var jag uppe ur sängen och gjorde mig i ordning för en liten springtur med min kära syster. Blev en otroligt kort runda i och med att jag har match ikväll så vi bestämde oss för att sätta oss uppe i lekparken och prata och gunga.
Vi började prata om massa saker och hon uppdaterade mig äntligen om lite saker!!! På tiden att hon gör det, hon kan ju inte gå runt och ha hemligheter för sin syster, så gör väl inte tvillingar?! Nej det gör de verkligen inte! Fast nu när jag tänker efter så förstår jag att hon inte pratat med mig för jag ska jämt prata om mig själv..

Jag är väldigt ego när det kommer till min syster ibland, t.ex. så kanske jag har träffat någon kille och då springer jag genast upp för trappan och in i hennes rum och berättar allt, haha. Fast när hon kommer hem efter att träffat någon så brukar vi gå in i hennes rum och lägga oss på hennes säng och jag frågar ut henne så gott jag kan men ofta så kan jag avbryta henne och börja prata om mig och mina problem och upplevelser, när jag egentligen borde lyssna på henne! Det är ju inte precis så att jag gör det med mening, jag brukar inte ens tänka på det men det är ju just det som är felet, jag tycker allt kretsar kring mig! Okej kanske inte riktigt så men Anna får jämt höra på mina problem och finns alltid där för mig när jag är ledsen och depp och gråter och det känns som att jag aldrig riktigt "återgäldar" det så att säga..
I vilket fall jag älskar min syster hon rä den bästa som finns och så är hon rysligt söt också:)
En av de bästa sakerna med henne är att hon alltid är så ärlig, brutalt ärlig också, nästan så att hon kan uppfattas som elak ibland haha. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER SÅ FUCK YOU! :D
Ville bara skriva av mina känslor till henne lite kände jag, haha, hon kommer tycka jag är världens fjant om hon ser det här fast hon läser inte min blogg;)

copyright ida


pöss på er alla gullungar och kom ihåg;
kyss och smek livet é en lek :}


Kommentarer
Postat av: Emilia E

Kolla gärna in min blogg, kram :)

2009-08-07 @ 14:41:54
URL: http://soetblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0