090813

Idag ska jag ha en liten avskeds middag för mina bäbisar Hilda och Alexandra. Jag kommer sakna dem något så sjukt mycket men ser framemot de långa telefonsamtalen och massa bussresor! Jag har känt er ända sen dagis och vi har gått i samma klass sen fyran och nu kommer gymnasiet och jag kommer sakna er så himla otroligt mycket, Molkom forever fuck Hagfors:( ! Men minnen det har vi i alla fall gott om och många fler kommer vi få! Italien med Hilda förra året är en av de lyckligaste stunderna i mitt liv och alla promenader jag och Alexandra har tagit, som när vi halv två på natten gick ut och gick runt i Molkom för att sedan sätta oss utanför preem och prata. Med er kan jag prata utan ord, ni förstår mig så jäkla bra, jag behöver inga ord för att kommunicera med er ni förstår ändå och jag kommer sakna er!!!!!!!

<3fne

suck, det här var tjejgängets sista sommar tillsammans.. Den bästa och sämsta sommaren i hela mitt liv, jag har svävat över molnen och legat platt längst med marken men flicksen har alltid fått mig att le. Det känns sjukt att när vi äntligen "funnit varandra" och jag har kommit alla så nära så splittras vi.
Vi kommer aldrig sitta i matsalen tillsammans och skratta tills tårarna rinner. Aldrig mer få utskällning av Mats om att vi ska dämpa oss. Aldrig mer kommer någon ramla ner från trampan till scenen *host miriam*. Aldrig mer bus i cafeterian. Aldrig mer smita iväg till vilorummet hos skolsköterskan. Aldrig mer klaga över Stellans svettlukt. Aldrig mer skratta åt Ann Sophie. Aldrig mer beklaga oss över hur jobbigt det är att gå uppför alla trappor. Aldrig mer sukta efter Johan Osbeck i korridorerna... Fast vet ni vad? Det är så mycket annat jag kommer göra tillsammans med mina tjejer! Visst nu börjar gymnasiet och vi går separata vägar, vi kommer finnas i både Hagfors, Filipstad och Karlstad men det överlever man ju. Som man sagt så många gånger "de man vill hålla kontakten med, de anstränger man sig för!" och mina flickor är värda all anstränging!

copyright ida













kyss och smek livet é en lek<3

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2009-08-13 @ 13:45:26
URL: http://jjohannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0