090816

Blev inte av att jag städade igår ändå.. Jag vet jag borde ha gjort det men jag fastnade i soffan, jag somnade framför massa dåliga program, haha. På kvällen drog jag till Elin och kollade på OTH, snart har vi sett klart första säsongen, wiho! Fick även sällskap av Tom och Anton lite då och då och sedan även en stund av Andreas. Marshmallows grillades och godis åts, super mysigt helt enkelt, tack å tack Elin.

Sitter och skriver med Fiia på msn och jag kan bara konstatera att; JAG VILL HA POJKVÄN! haha, det är fan illa, jag vill verkligen vara kär nu! Vet inte varför jag känner sånt behov av det nu har aldrig riktigt tyckt att det varit så viktigt med att vara kär, har ju i och för sig bara varit det en gång men ändå.. Just nu, nu vill jag vara kär, sväva ovanför molnen och bara vara lycklig! Ha på mig hans tröjor, känna doften av hans parfym, mysa, kolla på film och vara LYCKLIG! Jag inser att jag låter patetisk men jag bryr mig inte jag vill vara kär och ha någon som är min :)

kyss och smek livet é en lek



what i want, typ.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vem vill inte ha kärlek? haha :)

2009-08-17 @ 16:43:42
URL: http://mylifestoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0