090819

Jag grät förut när jag kollade på so you think you can dance, Ade och Melissa dansade till ett nummer koreograferat av Tyce Didrio. Det handlade om en kvinna som var sjuk i bröstcancer och h-e-r-r-e-g-u-d! Så otroligt sjukt fint så jag vet inte vad! Jag vet att jag har lätt att börja gråta (vad kan jag säga jag berörs lätt av saker hehe) men när man såg juryns reaktion på nummret också ååååh det var bara så fint helt enkelt! Vill du se så är det bara att klicka här.
Ett annat super bra nummer, som dock är från förra året, är det här, förra årets vinnare Joshua som är grymt söt och Katee är det som dansar till låten No Air :)



Kommentarer
Postat av: Stålmannen

JAG SÅG DEN, FAN VAD FINT DET VAR!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-19 @ 09:09:40
URL: http://tayshert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0