090824


Jag har alltså gått och blivit brunett. Det känns lite ovant, ni vet så där att man hajar till varenda gång man går förbi en spegel. Men det känns ändå ganska bra att vara brunett, eller ja det känns bra att inte längre ha någon utväxt haha.

Idag var det första riktigt skoldagen på Tingvalla också. Det känns som att jag kommer trivas och klassen är faktikst riktigt bra. Min mentor är dock lite, hrm, speciell. Han kan vara en äkta bitch fakiskt men något med han påminner om min före detta matte lärare Patrik Backman och han var ju verkligen jätte bra så jag får hoppas att även Mats är bra!

Nu ska jag dra på mig lite mer kläder och sedan kilar jag till min vän Andreas så får vi se vad det blir där, troligtsvis så ska jag ge Anton pisk i Fifia som jag numera är kung i!

 copyright ida

kyss och smek livet é en lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0