090826

Jag känner mig handikappad utan min mobil! Har aldrig tänkt på att jag faktiskt är så beroende utav mobilen som jag är. Speciellt på Tingvalla där det inte finns en enda klocka! Helt sjukt är det men jag överlever.  Jag har fått höra så mycket om att Tingvalla är dålig och blablabla alla är snobbar där men vet ni vad? Från vad jag sett och "uppelvt" så är det en jätte bra skola så sluta att tycka att det är hemskt att jag går på tingvalla?!:o
Idag börjar även Anna i klassen också, känner på mig att det kommer bli tre bra år!

Kolsnäs till helgen flicker?
copyright ida

kyss och smek livet é en lek

Kommentarer
Postat av: ethimfors

2009-08-26 @ 18:57:07
Postat av: Anonym

tingvalla in våra hjärts

2009-08-28 @ 22:42:24
URL: http://aaanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0