090831

Jag satt och kollade runt lite på storbloggarnas bloggar och när jag var inne på gaybloggen såg jag att Agnes Carlsson har blivit signad av ett stort skivbolag i USA!!!! Jag minns när jag och Elin var som besatta av henne, varenda dag vi lekta satte vi på hennes skiva, följde med i texterna, sjöng med och bara hade roligt. "Right here, right now" är numera min och Elins låt, haha! Om det är något vi ska sjunga är det minsann den låten som vi skriker ut. Det låter inte fint, det låter inte vackert, det låter inte bra för fem öre men kul har vi i alla fall för det är så himla Ida och Elin haha!
copyright ida men tiiep vi var såååh trötta, gäzp lixxx och dah det var skoij, deei plus meei, damp?:)


Sjuk idag så det blir ingen skola för min del, jag bara nyser hela tiden och halsen är tät, dryyygt? JA!
Men jag har franska boken, matte boken och svenska uppgiften med mig hem så plugg blir det i alla fall. Jag och Anna har beslutat oss för att nu är det skärpning som gäller! Läxorna ska skötas och inlämningar ska in i tid, gymnasiet är inte lika enkelt som högstadiet helt enkelt.. JAG SKA KLARA DET! haha, håll tummarna för mig.

kyss och smek livet é en lek


Kommentarer
Postat av: ethim.

Så himla snygga :D lååååten <333333 pusspussss:*

2009-09-05 @ 10:46:47
URL: http://ethimfors.blogg.se/
Postat av: anna

det börjar bra för oss, särskilt med matten må jag säga!

2009-09-08 @ 08:28:04
URL: http://aaanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0