det kommer dagar

Å-å-å-åh! Ida Danielsson ibland är du nog den krångligaste människan jag vet! yeap det här suger, jag suger allt suger, blä.

Eller okej allt suger inte alls hehe, inte skriva depp inlägg i denna blogg inte! Eller jo ibland men inte denna dag för idag var faktiskt riktigt king förut. Drog till stan med E och åt då på wok ktichen, dreggel.

Har nu inhandlat kläder till nyår och har bara smådetaljer kvar att fixa nu. Hoppas att S kommer på nyår annars är det synd om mig men det komemr bli ännu syndare för han hah! Kommer även träffa J under januari vilket känns bra han är trots allt bra den pysen.

Nej vet ni vad om jag ska orka gå upp tidigt imorgon måste jag börja dra mig mot sängen nu.

kyss och smek livet é en lek

copyright ida

Kommentarer
Postat av: Stålmannen

kärlek till dig

2009-12-29 @ 01:03:18
URL: http://tayshert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0