funny thing is

Verkar som att nyår kommer bli lyckat och jag är taggad! Först kommer S hit och runt fem kommer H hit och så ska vi göra oss iordning tillsammans innan vi drar till E på förfest. Fast dit ska såklart inte S med. Jag funderar på att skicka ut han när H kommer men vet inte om det vore för elakt..? haha.

Känns skönt att träffa H igen var så länge sen vi gjorde tjejsaker tillsammans hon och jag, det saknar jag faktiskt!
Iår kommer även blir första år med nyårskyss, hihihi jag är sååå töntig! Jag är nog faktiskt världens största tönt nu, går runt och flinar som en fjant åt ingenting och bara är glad och lycklig och kanske till och med k.. nej eller jo eller nej jag vene =D

Vad säger du taaayshert det ligger väl något i gatan man bor på? ;)

kyss och smek livet é en lek

truyh

Kommentarer
Postat av: Anonym

nyårs kyssen <3

2009-12-31 @ 16:25:59
URL: http://alexxandralundh.blogg.se/
Postat av: Stålmannen

KÄRLEKEN CHECKAR IN! ;D baby, it's you and me! kärleeeeek <3

2010-01-01 @ 19:37:04
URL: http://tayshert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0