i can transform ya

Som jag har längtat efter jullovet och nu är det äntligen här! Igår gjorde jag massa glädje danser ute i snön och jag och Elin hittade på massa bus, bus ala Molkom liksom!

Ikväll är det klassfest och det ser jag framemot, wiho så som Sandra jag och jag kämpade igår för att fixa inför ikväll så måste det blir bra! Haha, känseln i mina tår är i alla fall tillbaka nu och det är det som räknas.  Det var ju klassfest förra lördagen men då var inte jag där eftersom den helgen spenderade ju jag med Simon i Hagfors.

Nej nu ska jag sätta på mig lite kläder och platta håret och sedan drar jag ner till hallen med Fiia och kollar u-lagets match. Nej F du behöver inte tacka mig, se det som min julklapp till dig :-)

kyss och smek livet é en lek

copyright ida


Kommentarer
Postat av: fia

love u darling

2009-12-19 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0