=D

Denna kvällen har varit något så sjukt bra! Började bara nere på hallen med att kolla på match vilken kanske inte var det roligaste(a) Men sedan blev det FNIZZ på gårn, jag lovar att det är det coolaste spelet, även om jag inte deltog så mycket, tihi. Gäwerth gjorde en dö cool "aligator dans" som blev förevigad på film, haha.

Vi skulle dra hem men så bestämde vi (jag, kvarna, gäwerth, niklas och anna) för att gå runt lite ute och sen kom även henrik med :)

Sprang runt och slängde varandra i snön gjorde vi också, eller ja jag försökte slänga folk i snön men lyckades inte och andreas och henrik lyckades slänga mig i snön. Efter ett tag slöt jag och henrik fred och kom fram till att vi skulle skapa en alians, sagt och gjort; en alians fixade vi =D
Fast han bröt den och räddade mig inte så den krashade men sedan räddades den och ja, alians hit och alians dit.
Skulle varit hemma tolv pga. match imorgon  men vi ville inte gå hem så jag ringde och sa att jag hade glömt tiden men skulle börja gå hem, nu ialf fem i tolv och bror berömde mig sååååå för att jag ringde hem och berätta.
Men vi kom ialf hem till kvart i tolv och det är nästan samma sak =)
Niklas goes Klasse också, mycket vackert namn ohja och jag goes Habibi, ännu vackrare namn =D haha

nej nu måste jag sussa jag om jag ska orka spela match imorgon puss på stjärttttten ;}



peace in dudes (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0