just another monday

En måndag i raden av många, en TRÖTT måndag i raden av många.
Min första tanke när jag vaknade var hur mycket jag önskade att det var sommarlov. Det verkar som om min blogg kommer handla mycket om min stora längtan till sommaren och sommarlov?
Jag vände på mig och kramade min kudde och skulle precis somna om när jag hör min så kära bror ropa något.
Tack gustav -.- Fast jag kom upp ialf och in i duschen, skönt.

Kommer otroligt trött till skolan men piggnar till efter ett tag och nu har jag bestämt mig; UNG UTAN PUNG SKA TILL NYEDS SKOLA! Om det så är det sista jag gör som ordförande i elevrådet så ska jag få hit dem!

Nationella prov i svenska också gick hyfsat och jag är nöjd med min insats, haha! Christina verkade gilla min och Alex avslappnade stil under provet, tycker faktiskt den var rätt skön själv ;)
Det var ju då den muntliga delen och jag blev i samma grupp som Hilda, Alex och Linda och inom gruppen blev jag ihop parad med Hilda vilket funkade mycket bra som alltid(y) Vi kompleterar varandra så bra du och jag vännen!

När jag kom hem var det mat som gällde; det tackar man ju aldrig nej till;) Sedan tv400 som har börjat med massa bra tv program(a) Sedan bar det av mot sporthallen och träna, fast min mage gör ont så jag vet inte vad!
Och nu äntligen har jag fått mat och ska dra in i duschen som min syster la beslag på =)

peace in buds (h)
                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0