Utkast: Jag har ...

Jag har äntligen gjort det; skaffat blogg och den ska minsann hållas uppdaterad!
Här ska idas tankar bli till ord, även om det är något jag är VÄLDIGT dålig på.
Fast jag tänkte att jag gillar ju att prata och sånt så varför inte äntligen göra en blogg
där jag kan skriva precis vad jag vill? Så nu är det här min alldeles egna blogg,
åh jag kommer vara så stolt över min lilla bäbis blogg, haha :')
let's begin!

Jag saknar sommaren, något enormt också! Finns det något härligare än att
slippa tänka på skolan, betyg och alla andra bekymmer som finns?! Man går
upp när man känner för det. Man behöver inte pälsa på sig med massa kläder
såsom jacka, halsduk, mössa, vantar o.s.v. Man kan bara dra en klänning över
huvudet och sedan gå ut och låta solen skina över en, åh vad jag längtar!

Jag har svårt att tro att någon sommar någonsin kan bli bättre än min sommar 08.
Jag menar vad kan möjligtsvis slå Italien med bästa vän och London med familjen plus
bästa vän? Det är det nog inte mycket som kan :)
Jag tipsar alla som är singlar att åka till Italien för folket där alltså, ojojoj. Det finns inte
ord nog för att beskriva dem, så otroligt charmiga, spontana och många är ju otroligt
bra dansare också haha =D
och passa på att åka dit under Croda så kan ni dansa iväg hela natten på stranden, åh
vad roligt Hildis och jag hade där!

jaja alla har väl antagligen hört mig tjata om Italien och London så otroligt mycket så jag
skippar det nu och avslutar detta inläg med några coola ord;

Peace in kåmpis (h)



åh sommaren är underbar!  syster och jag i kreta för ett antal år sen, känns som det var igår
jag och sis i kreta ett antal år sen, i miss is alot :')


Kommentarer
Postat av: idapida

du är söt idis

2009-03-07 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0