elevens val

Sitter på andra våningen i skolan och har elevens val och jag jobbar lika flitigt som alltid på de lektionerna, det vill säga inget. Ganska soft att bara kunna sitta framför datorn och kolla runt på bdb och youtube, brucas klipp ftw ;)

Gympan förut var det skridskor som gällde, hockeybockey :D Ida was in toppform(H) haha inte riktigt kanske men vafan jag är stolt över min insats som resulterade i att jag gjorde mål, haha. Fast jag ramlade också, ajajaj, men stark som jag är så reer jag på mig och spelar på, yes yes i'm the man!

Sen har jag länge tänkt på att tipsa alla om en av världens bästa böcker; "nitton minuter" av Jodi Picult, skulle kunna läsa den om och om igen den fångar en verkligen. Minns när jag läste den första gången, kunde itne sluta läsa och jag låg inne i min säng med lampan tänd och läste till klockan tre på natten för att ajg inte kunde sluta läsa förens boken var slut, åh jag älskar den :')
haha jag låter som världens tönt här men jag älskar böcker(a) ialf endel och den här boken är en av dem.

                                

Imorgon är det branäs som gäller, heja heja heja! Ska jag äga? OM jag ska, jag ska vara kung! Strunta i att jag bara har åkt slalom två ggr i hela mitt liv och att jag gick i sexan sista gången jag gjorde det (a) Och så ska jag ha med mig baguette med potatissallad och köttbullar på, åh det vattnas i munnen bara jag tänker på det!

Avslutar med att skryta lite och ge er en glad nyhet här va; på nationella provet i svenska muntliga delen fick jag mvg! Jag tycker jag förtjänar det, haha =D

peace in homies (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0