090705

Det var längesen något skrevs i bloggen nu och mycket har hänt. Jag har gått från att svävat högst upp över molnen för att sedan krascha ner rätt i backen. Nu är jag väl på helt normal höjd, jag lever liksom, det rullar på, jag mår bra, jag "lever och andas trevar och famlar". På riktigt alltså nu, jag mår bra, riktigt bra och inte bara helt okej, jag mår bra så oroa er inte:)

Jag skulle vilja efterlysa solen också, jag saknar den, även om jag klagat på att det är så varmt att man inte kan göra något, haha.

Och hörni flickoooooor när blir mopedsemestern? Vi får träffas någondag och planera för den ska tamejtusan bli av!

kyss och smek livet é en lek:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0