090706

I wish you were a stranger I could disengage



Jag längtar till onsdag, då drar jag och alexi till sfs, stället där alla tutar, skönt att slippa molkom som i ärlighetens namn är rätt så dåligt..
Om ni ser två flicker komma cyklandes är det nog vi, det är sånt vi gör i sfs, cyklar och träffar folk, haha det är faktiskt trevligt:) Och om ni ser några skumma typer sitta i ett övergångställe så är det nog inte vi, för nej sånt gör inte vi inte...

Jag längtar till fredag också, tror det var fredag det blev ialf? Då har sextonåriga Lina kalas! Oja det kommer bli nice:)

nej jag hatar det här nu för tiden tankarna kommer inte längre ut till ord, det går inte så därför får ni, era stackare, nöja er med såna här inlägg, enjoy..

pusssss


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0