090710

Trött på regnet? Lite kanske. Igår var jag och Anna äkta överlevare vi cyklade ut till Tidafors eftersom Andreas hade så tråkigt och vi är ju inte de som sviker en vän i nöd, haha.  Var riktigt mycket folk där på loppisen faktiskt, jag visste inte ens vart det fanns så jag känner mig lite dålig, eller nej, jag känner mig aldrig dålig jag är ju kung?:)
Sen blev det ju även en cykeltur hem i regnet, ojojoj vad vi kämpade!

Och regnet ville ju aldrig ge sig så vi fick även springa i regnet med Maja, chill faktiskt kändes som jag hade kunnat fortsatt springa varv efter varv, skönt när allt funkar som det ska.

Sen hem till Andreas och se på baksmällan, åååååh filmen=hjärtahjärtahjärta!

Nästa vecka kommer bli super skulle jag tro, Gothia och Liseberg. Sagoslottet är givet för mig och Anna, allt jag vågar åka typ? Haha vafan jag får väl övervinna min räddsla för bergodalbanor när jag väl är där antar jag.

Tidafors blir även idag, tidningar åker med! Herr Bengtsson måste ju läsa sextips för alla kunder, heja heja heja! Hahah, jag har massa sextidningar som de ska få njuta av.

kyss och smek livet é en lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0