090712

Lördagen förtjänar en stor fet stjärna så bra var den!  Drog till Elin runt halv nio med syster och där var Alexi, Elin och Elin och lite senare kom även Fiia och Majsi. Lilla Victor var sjukt söt med sina klockrena kommentar "JAG HÖRDE DET DÄR!" "Dricker ni sprit..?" "Får jag med smaka?  Nej jag vill inte ha cola jag vill ha det där!" "Men du är ful!"
Riktigt bra början på kvällen hos Elin i alla fall, sedan drog vi vidare till Eric. Hör och häpna folket; han hade inget lås till badrummet. Men det funkade bra ändå, så länge man har tjejkompisen med sig som troget håller vakt klara man sig(:

Belles massagestol var upptagen mest hela kvällen och det är inte att undra över så sjuuuuukt skönt! Massage i mitt hjärta helt enkelt, haha. Hände väl en hel del saker under kvällen båda bra och även några mindre bra saker men jag kan säga som såhär; Jag känner ingen ånger över något som hände igår/inatt! Det var helt enkelt riktigt lyckat enligt min mening:)

Jag kommer vara hos min kära mormor i hennes sommarstuga tisdag-fredag nu till veckan och där finns det varken dator eller fungerande tv så jag antar att jag kommer vara måttligt road. Men i och med att hela familjen är med så blir det väl så att jag och Anna hittar på något bus, ihihi, tvillingarna Danielsson har alltid ett äss i ärmen ser ni! Och såklart; mobilen är med! Så ring och smsa för fullt pluttisar! Tror vi skulle ha någon form av släktträff där också, mysigt att få träffa släkten med tanke på att man faktiskt ses så sällan:)

kyss och smek livet é en lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0