090713

Jag gick upp fyra idag, fattar ni vad tidigt det är eller?! Skulle med tåget som gick sex från Karlstad och var ju tvungen att fixa biljetter innan och sånt eftersom det inte funkade igår! Efter mycket krångel med biljetterna kom vi i alla fall fram i tid till tågstationen men det gick inga tåg pga. översvämningarna så istället fick jag och Anna hoppa på en buss som gick direkt till Göteborg så vi slapp alltså med att krångla med byten och shit, chill.
Efter ca tre timmar kom vi fram till Göteborg och satt och väntade vid tågstationen på Karl och Viktor när de kom drog vi vidare till Heden och kollade på Gothia, riktigt kul med matcher som slutar 19-0 haha, det är ju ILLA! 

Efter en lång dag i Göteborg blev det att åka buss hem till Karlstad där kära moder hämtade oss.

Suck imorgon blir det ödemarken, jag ooooooooorkar inte! Jaja jag och Anna ska springa massor eftersom det ändå inte finns något där att göra och jag vill ju såklart göra Larsa stolt, haha. Stockholm blir det troligtsvis en dag också, träffa moster blir det i alla fall, chill :)

Och ni vet det verkade ju som att sommaren skulle bli helt fel jämfört med vad jag hade tänkt mig, man ska inte tro så mycket om folk helt enkelt alla är inte så bra och ganska många är väldigt bra på att manipulera-.-   Men nu till saken sommaren kommer nog bli bra ändå! haha det låter som jag har trott att världen skulle gått under men vafan jag blev sårad. Tralalala nu känns allt bra och jag hoppas jag kommer hem i tid till fredagen och jag längtar tills på lördag, för det gör jag! (:


kyss och smek livet é en lek ;*

                                                    


Kommentarer
Postat av: mille

hemskt det där med att svininfluensan spridde sig på gothia :o

2009-07-17 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0