090719

Pust det har varit en hård vecka ute i ödemarken! Eller ja okej då, det har varit helt okej vi var inte så mycket i själva stugan som jag hade trott. Vi kom dit på tisdag kväll och på onsdagen var jag, Anna, Gustav och mammi i Enköping största tiden av dagen tror jag. På Torsdag var det Upplands Väsby och Stockholm som gällde och jag kan ju meddela er alla om att min halvkusin(?) Moffen har världens skönaste skratt! Skrattade mig igenom middagen så fort han började fnissa lite så gick det inte att hålla sig haha. 
Och på fredagen åkte vi ju hem så ja vi spenderade inte så mycket tid i Lugnet som jag trodde vilket var riktigt skönt:)

Igår var det kalas hos Fiia, det var inte som jag hade väntat mig men bra ändå. Skulle hem tidigt, redan vid tolv, men jag ringde till mammi och sa att jag hade fixat skjuts så jag skulle komma hem vid ett istället och det tycker hon var helt okej. Klockan blev ett och ingen Ola syntes till, Anton visste inte när han skulle komma och Elin trodde att hon visste när han skulle komma men ingen litar på Elin när hon är i det tillståndet, haha.  Tillslut kom ialf Ola och jag var hemma till två och mamma och pappa gav mig inte ens en tillsägelse. Ojojoj verkar som att de överser med mer och mer saker nu, jag älskar dem! haha

Igår bar det av till Munkfors där jag gav Joakim stryk jag är ju så stark så han hade ingen chans serni! Vi såg på ungefär sex filmer men inte en enda hel film eftersom han tydligen redan hade sett alla och då kan ju inte jag få se hela eftersom han bara tröttnar på filmen, haha.

kyss och smek livet é en lek!


elin vill inte va med på bild:( men henns bröst é snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0