090720

Sitter hos Thimie nu, vi skulle dygna framför säsong ett och två av one tree hill men hennes TV dog. Vi bestämde oss dock för att "har man bestämt sig för att dygna så har man!" och vad gör då två tjejer för att hålla sig vakna? Jo de plockar fram plattången och smink och börjar fixa, haha.  Nu är alltså jag och Elin två super snygga brudar med mycket smink och snygga sovkläder, rauwr i know you want us! Känner att jag börjar bli lite småtrött nu och enligt mig har jag all rätt till det eftersom klockan är tio i fyra, men jag kämpar på. Det är ju inte precis som att jag skulle kunna somna nu ändå så :)

Men vi ska kolla om vi kan fixa tv;n nu, den kanske har svalnat eller vad det nu kan vara som är felet, håller tummarna för att vi får se klart säsong ett i alla fall!

kyss och smek bilder kommer imorgon och livet é en lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0