090721

Okej jag har inte lagt ner någon tid på att lägga ihop det här kollaget för jag hade inte tid igår och jag orkar inte göra om det idag, haha. Alltså får ni nöja er med ett slarvigt ihopslängt kollage men ni överlever ändå babypigs!

copyright ida





idag började jag redigera lite bilder också (:

copyright ida

<3<3<3<3

copyright ida

copyright ida

nej nu orkar jag inte med några fler bilder och eftersom jag vet att många kommer tänka att "GUUUD vilka fjortiisar;s" så kan jag lika gärna påpeka för er nu att när man är övertrött så är det väldigt roligt att göra sånt här och vi är väl inte seriösa på knappt ett enda kort. Men ni som känner att ni vill dömma oss, varsegod jag vet att ni älskar oss mest av allt ändå :)

kyss och smek livet é en lek <3

Kommentarer
Postat av: Rickard

O yeah! schnygga som bara den ;D Diggar pannbandet som fan xD (A) ;)

2009-07-21 @ 18:09:52
Postat av: Anonym

O Yeah! schnygga värre! ;D Diggar ditt pannband ida ^^ (eller va det nu är (A)) ;)

2009-07-21 @ 18:15:00
Postat av: Rickard

men orka... trodde inte min första kom fram så jag skicka en till.. korv också. Jaja! shit the same ;D

2009-07-21 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0