090723

NEJ NU JÄVLAR ÄR JAG FÖRBANNAD!!! jag sitter och skakar och vill bara slå någon och med någon menar jag helst en viss person som ger mig seriösa dampryck så jag vet inte vad! HERREGUUUUUUUUD! jag är förbannad, har aldrig aldrig aldrig varit såhär förbannad, eller jo det har jag men inte på flera år! Att endel personer kan sprida ut lögner sådär det gör mig förbannad!!! FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN JAG HÅLLER PÅ ATT SLÅ SÖNDER DET FÖRBANANDE TANGENTBORDET NU OCKSÅ!!!!!!!!! okej pust andas andas andas ida!


Det känns bättre nu när jag fått skriva ut min ilska:) Nu ska jag fokusera på att visa han vad han gått miste om, ATT jag ska!

kyss och smek livet é en jävla lek

Kommentarer
Postat av: elinthim.

iiida..- vad har hänt ? :o fiinnsvettu :) <333

2009-07-23 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0