090723

Okej ibland bara undrar jag hur min mamma tänker!? Hon kan göra mig galen och fyfyfy vad arg jag kan bli men hon är trots allt min mamma så jag antar att jag älskar henne ändå.. haha "jag antar" nej men jag gör faktiskt det, oftast.

Jag håller på att dö av tristess och egentligen ska jag städa mitt rum nu men jag orkar inte! Istället sitter jag vid datorn och tjatar med folk, chill det, och så väntar jag på att Elin ska komma så vi kan kila ut på promenix, längesen nu.

I Molkom är allt dött, händer aldrig saker känns det som, jag längtar till söndag(?) då drar jag, Alexi och Hillie till Storfors och tältar! Ska bli chill som bara den och jag hoppas att det är skit varmt på dagen och på natten ska det vara iskallt så man får ha ett stort fett täcke! Jag älskar det och så ska jag ha mina tofflor som jag som sagt älskar!

kyss och smek livet é en lek xxx

copyright ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0