090724

Eftersom att jag vet att ni alla vill ha reda på saker om mig och eftersom jag har så sjukt tråkigt så ska jag göra en sånhär cool lista som ni får kolla igenom och kom ihåg; dumma frågot får dumma svar :)


vad gjorde du igår? - hm, tog det chill på dagen och på kvällen drog jag till andreas.
har du ett eget rum? - yes
är du kåt just nu? - inte för tillfället nej
tycker du om stjärnor? - ja de är mysiga
vad ser du om du tittar bakom dig? -soffa!
gillar du att baka? - om jag är på det humöret så
föredrar du blondiner eller brunetter? - spelar ingen roll faktiskt, så länge den är snygg liksom, haha.
hur många kontakter har du på bdb? -110 någonting tror jag?
har du varit inne på snyggast.se? - nej!
har du skurit dig? - skulle jag aldrig aldrig aldrig våga
älskar du någon just nu? - inte på ett kärlek sätt men jag älskar många som kompisar det gör jag ja :)
vad åt du senast? - pimpim båtar, älskar't!
brukar du skriva fel på tangentbordet? - ATT jag brukar, hela tiden och oftast orkar jag inte göra något åt det.
finns det något du hatar? - hm, lögner?
har du druckit? - m
har du varit otrogen? - skulle aldrig falla mig in
vad ska du göra i helgen? - jobba lördag sen tältning ftw!
vill du dö? -  ehm, nej tack
har du någongång ägt en plastros? - mjaa
tycket du om att teckna? - det är riktigt kul fakitskt
har du ljugit? - vem har inte?
vad vill du bli som vuxen? -  ihågkommen, haha, om någo glömmer bort mig kommer jag grååååta 
har du tittat på melodifestivalen? - eh, vem har inte?
isf, vem hejade du på? - olika olika år, helst av allt ingen :)
gillar du mat? - ÄLSKAR!
hur lång är du? - 170 cm typ
har du hål i öronen? - ja
hur mycket är klockan? - 17:48
har du en tjej/kille? - naj
har du något slags nitarmband? - nope
är din säng bäddad? - hihi det är den aldrig, typ
vad är ditt smeknamn? - idis, öda, idisen, fast oftast är det ida
om du är tjej, har du fått mens? -  sexton och utan mens, det är ja det! not -.-
om du är kille, är du i målbrottet? -
hur många bilddagböcker har du haft? - en, tycker det räcker med det va?
vad är din dröm just nu? -  hmm, lycka, typ en mysig kille vore inte fel heller :)
är du emot homo-bisexuella? - nej
varför gör du den här saken? - för att Gud befallade mig
har du en tv i huset? -  yes
vilken är bästa låten just nu? - miss li - ohboy är fortfarande starkast!
har du blivit sviken? - jora
vilken klass går du i? - vet inte vad den kommer heta?;s
tänker du göra klart det här testet? - nope:) eh ja?
största sorg just nu? - hm vet inte, mitt rum är ganska sorgligt..
största glädje just nu? - helgen(y)
vem skulle du dö för? - hm jag hatar döden men de närmsta skulle jag kunna dö för
vem är den starkaste du vet? - maja tror jag, sjukt stark
vem snodde du den här listan ifrån? - random tjej på bdb
vad är det snyggaste på dig? - andra säger benen jag säger pekfinger nageln, fin form där va:)
hur mycket är klockan nu då? - 17:57
brukar du göra smileys? -allt för ofta, dock inte på bloggen.
vem är coolast? - jag?
har någon kallat dig hora/bög? -ja
hur många palestina-sjalar har du? - noll, inget behov av dem heller
vem hatar du mest? -  hatar ingen
vad har du för kläder på dig just nu? - tights, linne & fet tröja
har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? - ja 
vill du gråta? - inte nu, då hade jag gjort det
fryser du ofta? - hm, tror inte det
tycket du att du är söt? - nesch
äger du en papperskorg? -ja, den är söt
har du ett lantställe? - mjaej, mormor har, vi är där varje sommar
vad tänker du göra när du är klar med denna listan? - byta om
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, fast liksom svag kärlek eller vad man ska säga, som kan utvecklas till starkare kärlek
har du en morgonrock? - mja
vem litar du på mest? - anna
har du tittat på porr? - JA!


copyright ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0