090724

Ojojoj, igår blev det ett argt inlägg men oroa er inte ilskan är borta nu, jag behövde bara få ut den. Faktsikt så har jag inget emot kilen egentligen, han är rolig men det var dumt gjort helt enkelt, sånt gör mig arg.

Jag sitter i en super snygg gammal matchtröja från nyedshov! Har nämnligen färgat håret på Fiia, ännu brunare blev det. Vi ska snart dra ner till Råums glasscafé om Fiia någonsin blir klar, vet inte riktigt vad hon gör nu, tror hon fixar med håret eller något haha.

Imorgon ska jag jobba också, ldier ni inte med mig?! Flicksen hade ju tänkt dra ner till Kolsnäs och det hade varit så bra så men det blev inget av det och det var faktiskt nästan lite skönt för då kan jag lägga mig tidigt tonight, lycka till ida, haha.

Nu kom Fiia hejsvejs!

kyss och smek livet é en lek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0