090726

Såg ni möjligtsvis ett stort blått och silvrigt tält på skolgården? I sånna fall kan jag informera er om att det var jag! Jag, Fiia och Hilda bestämde oss att vara äkta överlevare och trotsa regnet och vara vakna hela natten lång. Fiia somnade vid halv två, klen. Hilda och jag var vakna länge men Hilda vad nog vaken längst tror jag.
På morgonen blev det i alla fall att dra till Time och äta frukost, korv med bröd är aldrig fel, haha.

Har precis duschat en långlånglång dusch! Känns skönt och frächt, hade hårinpackning och rakade benen så nu känns de som en bäbisrumpa eller vad det är man säger, härligt värre haha :)

Storfors blir det ikväll tills imorgon, fne-gänget som drar dit. Har saknat oss flicker, vi är liksom så jävla bra även om vi knappt umgåtts något tillsammans alla tre under lovet. Blir ändring på det tonight i alla fall. Om jag förstod rätt skulle vi till Elias och han hade någon sorts stuga eller något sådant? Kommer bli bra i alla fall och jag hoppas jag kan hålla mig vaken vilket kanske kan bli lite svårt i och med att jag somnade runt fem idag, men jag klarar det, såklart!

kyss och smek livet é en lek
copyright ida

Kommentarer
Postat av: Stålmannen

Ring mig!!!!!!!

2009-07-26 @ 17:37:21
URL: http://tayshert.blogg.se/
Postat av: hilda

TÄLTA FTW! :D mahahaha storfors va bra!

du är bäst gummsi! <3

2009-07-27 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0