090727

Igår/inatt var det som sagt Storfors som gällde. Jag Hilda och Alexandra kom väl till Elias runt åtta någongång och där var redan Tom. Vi drog på Patrik 1,5 eftersom Tom och Elias så gärna ville se den, daaah liksom. Måste erkänna att den filmen är så sjukt skön! Det kan väl inte bara vara jag som lagt märke att hela filmen har temat turkost heller? I varenda scen är det något turkost, en turkos skjorta, en turkos bil osv. osv. Turkos var tydligen en bög färg, mysigt tycker jag!

Jaja, jag var vaken längst eftersom jag var kung och Alexandra och Tom somnade först för de var klena och Hilda var äkta kämpe för hon sov på golvet, haha. Otroligt vad vackert att exakt ALLA snarkade också, sånt gillars enormt!

Myskväll med Mikaela blev det också och vet ni vad? JAG ÄLSKAR ATT HON HAR KÖRKORT! Erkänn det är hur tufft som helst, haha jag älskar't!:)

Nej nu ska jag tvinga bort mamma från den sköna platsen i soffan och sätta mig framför tv;n :d

kyss och smek livet é en lek ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0