090728

Jag var världens fjant förut, satt och grinade framför Extreme home makeover det gör jag nog varenda gång jag kollar på det programet men den här gången så var det extra fint liksom. Det var en marinsoldat och det var så fiiiiiiiint när han kom hem och fick se huset och stod där och tårarna bara rann, båda på han och mig, haha. Jag blev verkligen sugen på att gå med i armén där borta på andra sidan atlanten för de var verkligen som bröder om inte tajtare! Okej nu ska vi väl inte överdriva, jag menar kom igen, jag i armén? Det skulle inte funka!

Såg även på Hannah Montana the Movie innan träningen. Jag var verkligen tagg över att äntligen se den, haha jag vet att jag är barnslig men man ska vara barn så länge man kan right? I alla fall filmen var dålig! Enda bra var typ killen som var babe, me likey.

Och hur gick det på träningen idag då? Funkade bara bra med att springa och shit men när vi sedan gick på plan och skulle köra med bollar då jävlar ni, då gick det illa! Haha alltså jag kan inte finter, det går verkligen inte! Men jaja, träning ger färdighet, eller något sånt..

Stora frågan just nu; PIP eller inte? Vilka ska dit? Vilken dag ska jag gå om jag ska dit? tror det blir på fredagen om inte Lina hade kalajs jaja vem vet :)


kyss och smek livet é en lek (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0