090728

Jag ska snart dra ner till sommarcafét och hålla Emil och Anna sällskap, det är så mysigt där nere. Jag har förövrigt saknat Emil, igår träffades vi första gången på två veckor!!! Helt sjukt egentligen med tanke på att vi sagt att vi skulle träffas även om han inte jobbade inne i själva Molkom. Men pga av ett missförstånd hörde ingen av sig till den andra så vi pratade inte ens under de två veckorna, det är faktiskt sorgligt...

Men jaja, blir att träffa han idag ialf och vet ni vem mer jag ska träffa idag? ALEXANDER!!!! haha jag har längtat så mycket han måste ju få mitt godkännande förstår ni:) Funderar även på att ringa Tobias och höra om han vill hitta på något men jag vet inte om jag vågar, hihi.

Första träningen efter sommaruppehållet sker idag också! Både skönt coh jobbigt faktiskt, får hoppas att man itne tappat allt för mycket under de här veckorna:)

Jaja hare vare nu ska jag dra ner till cafét med alvedon till Anna!

kyss och smek livet é en lek

copyright ida
sleep tight peter panda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0