090729

Ida goes back being a book nerd, and she does it with style! Oja jag har köpt "it girl" böckern nu, äntligen får jag fortsätta den underbara serien! Haha jag vet att jag är nörd men jag älskar't, att bara lägga sig i solen med en bra bok, gärna från Cecily von Ziegesar, och sola sola sola. Gud vad skönt det låter, nu är det bara det bra vädret som saknas!

Filmen var superbra förövrigt! Satt och skrattade framför datorn och berättade för Gustav om allt roligt som skedde;) Rekomenderar alla att se den.

Gustav drog iväg till PIP förut, jag har bestämt mig för att strunta i att åka dit, får väl bli något annat år när jag planerat lite mer helt enkelt. Istället för det blir det att dra till Sunne med kära grann Therse och folk, det gillar vi! Och lördag är det hippiestyle hos Lina, wihoo!

Jaja, ut med Alexandra nu och vi ska dra vidare till Johanna och rpata sönder, me likey.

kyss och smek livet é en lek

copyright ida
bästa andreas och jag i bornholm (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0