090601



förra lördagen var det att fira hilda som gällde, jag hade kul.




på torsdagen öste regnet ner och min kissemiss mös med mig då.



sola i värmen fre-lör med sällskap av smoooothie!



tatuering eftersom vi vann med 5-1 mot kristinehamn igår.


Så nu kan ni hänga med om vad som hänt sen sist jag skrev, hähä.

Snart så drar äntligen 9B, den bästa klassen, till Bornholm på klassresa och gissa om jag längtar!
Hoppas med hela mitt hjärta att det är fint väder också annars vet jag inte vad :o

Fick förresten se mitt brev till karlstad city rotaryklubb idag också, det var ganska gulligt att läsa hur personer uppfattar en faktiskt.. :') Jag vill vinna det där stipendiumet 5000 kr till resa vore inte fel just nu! Får väl hoppas att intervjuverna går bra och jag tycker det är fett coolt att det är Jörgen Jönsson som ska vara med där och ihihihi, jag blir helt uppspelt bara jag tänker på det(a)



Dagens hiss: Sommarväder. Herregud jag fullkomligt älskar det av med kläderna och på med brillsen! okej inte av med alla kläder då kanske men på me djeans short och linne och bara glassa runt, otroligt nice är det!
Dagens diss:Sönderkokt ris. Haha jag vet ett äkta i-landsproblem men jag har inte mycket att klaga på just nu men jag ville inte lämna det tomt på disssidan så "man tager vad man haver". I alla fall is kolen idag fick vi sönderkokt ris, otroligt varmt, kletigt och blött var det, blä jag åt upp min lilla portion men det var med nöd och näpe. HAHAHAH ärligt talat patetisk diss var det här men jaja ;D


spread the love bitches(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0