090603

Ska snart kila ner till bussen och dra in till stan med syster, hon har panik för hon har inte köpt avslutningskläder än hähähä! Lite roligt är det allt;)

Jag tror ärligt talat att jag blivit beroende av yoghurt och müsli, ärligt talat så sjukt underbart gott så det finns ju inte, mums sitter av det just nu faktiskt. Och gissa vad jag gjorde? Jo jag tog den sista müslin utan att fråga om det var okej, hähä, jag är så busig idag. Nej ursäkta mig för att jag skriver så konstigt och shiet idag men jag är så överenergisk så jag vet inte vart jag ska ta vägen! skutt skutt skutt

Ikväll drar klassen till bornholm också och jag längtar tills jag äntligen får sätta min fot på bornholm för vet ni vad vet ni vad vet ni vad?! DÅ FÅR JAG TA MIN FÖRSTA TUGGA GODIS SEDAN JÄTTE LÄNGE!!!!! Ja jag tycker det är okej att vara stolt över sig själv när man inte ätit; godis, popcorn, chips, dricka, bullar osv.  sedan nyår så hehehe, jag é stolt B-)
Bornholm kommer bli mega bra även om endel *hosthostbenganhosthost* är negativa till det för tillfället, jag vet att ni kommer älska det när vi väl är där! hahaha, fan jag får inte ur mig den här jävla överenergin.


puss på er och glöm inte de smartaste orden någonsin; kyss och smek livet é en lek!:***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0