090615

Nu har äntligen det efterlängtade sommarlovet kommit och det känns liksom inte riktigt, inte riktigt ja jag vet inte vad inte riktigt sant? eller sant är fel ord men det känns inte som att det är sommarlov helt enkelt, för det första så är ju vädret helt enkelt riktigt illa!  Jag hade sett fram emot en sommar med sol, bad och glass men nej det verkar det inte bli något av.
Men jag har det ganska chill ändå och vet att den här sommaren kommer bli super i vilket fall :)

Skolavslutningen var riktigt bra eller alltså i kyrkan var det väl inte så superkul precis men helt okej, kändes som det var kortare iår än förra året? Skönt var det iaf och kvällen var riktigt trevlig ett stort fett tack till johanna för det! Och alla andra som var där får såklart också ett feting tack och endel får ett förlåt ;$

Alla är på fotbollsskolan och "jobbar" utom jag som sitter hemma och ruttnar, haha det é ganska chill ändå! Och så är jag faktiskt inte helt ensam; världens bästa alexandra är också hemma och senare blir det att hitta på något bus med henne:) men just nu blir det att se på i taket lyser stjärnorna och tobias kan bara ta sig filmen är visst bra du är inte bra tobias, haha;d

kyss och smek livet é en lek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0