090618

Toppen bra kväll/natt igår med hildis du får mig alltid att le sötan, speciellt när du sover och pratar i sömnen, eller pratar du typ njuter, inte på ett porrigt sätt utan på ett mysigt sätt, haha.
Blev att dra ner till stan en snabbis idag köpte bara en sak lite snabbt sen blev det att skynda sig hem, hilda skulle ju sälja jordgubbar i regnet, stackarn;)

Sen så tänkte jag tipsa alla om en blogg som jag älskar att läsa, nämnligen Albin Axelssons blogg, ni vet han killen som jag pratade om i vintras; han som gjorde så super coola videos på youtube, ja det är i alla fall hans blogg jag pratar om. Läs den och njut kära vänner!

kyss och smek livet é en lek

stiligast i världen svävar jag fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0