090624

Summertime and the living is easy, alltså det är ju så jäkla rätt! Det är mycket lättare på sommaren och nu är sommaren  verkligen här ska faktiskt kila ut och lägga mig i solen för jag orkar inte med datorn nu, bara det bevisar ju hur mycket sommaren påverkar mig! haha.

Ute och gick mega långt med elin förut och det resulterade i att mina fötter är sjukt ömma men vafan jag överlever. Träning blir det i värmen sen också shizzle my dizzle typ? ja :o
Och imorgon/övermorgon träffar jag alexandra lundh också som har varit i sfs alldeles för länge! Jag har planer för oss plutten, STORA planer, bered dig medan du kan :)

kyss och smek livet é en lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0