...<3

Jag vill vara kär.

Så är det bara, jag vill ha den pirrande lyckokänslan inom mig som alla pratar så om!

Kan ni förstå att jag aldrig aldrig aldrig i hela mitt liv har varit kär?! Så är det i alla fall och ibland tycker jag så rysligt synd om mig själv så det finns ju inte. Man hör jämt om hur underbart det ska vara att vara kär; att ha någon man hör ihop med och som gör en lycklig...

Och det har jag aldrig upplevt. Fast då har jag ju inte heller behövt uppleva ett brustet hjärta när kärleken "tar slut" men jag tror jag är beredd att få massa brustna hjärtan för att få känna äkta kärlek någon gång...

Det är nog lite därför jag längtar extra mycket till sommaren för på sommaren är det liksom så mycket flirtigare, mindre kläder, mera glädje och framförallt MINDRE KYLA!

Under sommaren är det sommarflirtar som gäller det kom jag och Fiia framtill idag och det låter så himla bra!

Så snälla sommaren nu ber jag på mina bara knän kom hit och ta med dig lite kärlek!


Spread the love people (gärna till mig)
                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0