elevens val (h)

Jaha då sitter man på ännu en elevens val lektion och gör absolut ingenting, ja det är ganska skönt faktiskt :)
Och för alla som inte har hört den stora nyheten om att jag är kontaktbar över mobilen igen ; DET ÄR JAG!  det är om möjligt ännu skönare än att softa på elevens val lektionerna, haha.

Gissa vad som händer på lördag då? Jo då är det SK örnen som möter skoghall i den viktigaste matchen någonsin! Då jäklar är det tagga som gäller för vi ska väl inte nöja oss med en andraplats? nej det ska vi verkligen inte :)

Just nu så mår jag riktigt underbart bra och jag skulle tro att mycket beror på att äntligen äntligen är våren på väg. Jag älskar att när jag vaknar är det inte längre helt mörkt ute och att jag kan höra fåglarna kvittra! Förut har jag alltid tyckt att det låter lite "fjantigt" att liksom tycka att det är så mysigt med fågelkvitter, jag menar det är ändå abra fåglar. Men i vilket fall så har jag helt ändrat uppfattning; fågelkvitter är underbart och ett sånt himla vårtecken så det finns ju inte!:DDDD
Jag är fortfarande så sjukt imponerad av hur mycket människor påverkas av vädret och årstiderna. Jag är sjukt mycket gladare under sommaren och våren än vad jag ör på vintern, eller liksom jag är ofta glad under vintern med men inte samma lycka som under sommaren om ni förstår?:)

men jaja i alla fall nu så blire snart stan med hillie jag ska hålla henne i handen så all oro försvinner serni (A)

puss på er och sprid vårglädjen vidare :***
<3
elin och jag är ju så söta ibland, tihi(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0