en ovanlig måndag morgon

En ovanligt måndag morgon ja, det är vad denna måndag morgon är jag känner mig glad och pigg och inte ens särskilt hungrig. Vad kan detta bero på tro? Jo dels så har jag haft en underbar helg med sis och Hilda som även spenderades med andra men de två sötnosarna utgjorde grunden och det kanske största skälet till att jag är så glad är att Gutsav, min kära broder, troligtsvis har fått reda på vilka som snott min mobil så han ska söka upp dem idag och tvinga dem att antingen ge tillbaka telefonen och simkortet till mig eller få betala för jag saknar min nallebjörn, mammas mobil är såhääääääär mycket sämre! Men jag är såklart tacksam som får låna den över huvudtaget (a)

Tror att jag egentligen borde platta håret och sådant nu för jag sitter här completely natural, dvs inge smink inga produkter alls och så vill jag ju inte gå till skolan, hah(a) För övrigt så kommer jag och min kära vän Alexandra Lundh att var sjukt babes i skolan idag, vänta bara och se vänner och var beredda på att förstummas av vårat sex appeal ;)


kyss och smek livet är en lek <3


mysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0